X
تبلیغات
موزیک غمگین

موزیک غمگین

تکنیک و سازبندی موسیقی

 

سبک، گونه یا ژانر موسیقی یک مقوله یا نامی قراردادی است که برای توصیف صفات قطعه‌هایی از موسیقی که متعلق به رسوم مشترک هستند یا دسته‌ای از قراردادها است، به کار می‌رود.

موسیقی می‌تواند از طرق بی‌شماری در سبک‌های گوناگون تقسیم شود. ماهیت هنری موسیقی به این معنی است که این گونه طبقه‌بندی‌ها عمدتاً قراردادی و بحث‌برانگیز هستند، و احتمال همپوشانی نام سبک‌های متفاوت وجود دارد. الگوهایی که گاه برای رده‌بندی سبک‌های موسیقی استفاده می‌شود عبارت هستند از سه رده اصلی: آهنگ عاشقانه ، پرطرفدار (پاپ) و سنتی و آهنگ شاد ؛ الگوهای تفکیک‌کننده دیگر نیز عبارت هستند از: برهه زمانی، ریشه‌های منطقه‌ای و ملی؛ تکنیک اجرا و نحوه انتخاب سازها؛ ریشه‌های در هم آمیخته شده؛ کارکردهای اجتماعی.

 عوامل متمایز‌کننده موسیقی هنری، ترانه پاپ و موزیک شاد

موسیقی شناسان گاهی موسیقی را توسط عوامل متمایز‌کننده سه‌گانه‌ای مانند مثلث فیلیپ تگ (سه سبک بدیهی فولک، هنری و پاپ) دسته‌بندی می‌کنند. او توضیح می‌دهد که هر یک از این سه سبک قابل تمییز نسبت به دیگری قابل شناسایی است.

دوره زمانی

موسیقی گاه توسط دوره زمانی ظهور یا زمان اوج طرفدارهای آن دسته‌بندی می‌شود، مانند: موسیقی راک دهه ۵۰ میلادی، موسیقی قرن ۱۷ ام، یا موسیقی دوره رمانتیک.

موسیقی ملی-منطقه‌ای

این مسئله نیز امکان‌پذیر است که موسیقی سنتی را توسط عوامل جغرافیایی دسته‌بندی کنیم. به عنوان مثال می‌توان به موسیقی استرالیا به عنوان معیار اصلی که شامل موسیقی راک استرالیا، موسیقی محلی استرالیا، موسیقی غیر بومی و موسیقی جز یا کلاسیک استرالیا است، اشاره کرد.

تکنیک و سازبندی

موسیقی و آهنگ های جدید همچنین از طریق جنبه‌های تکنیکی مانند سازهایی که برای اجرای آن‌ها استفاده می‌شود طبقه‌بندی می‌شود. برای مثال موسیقی راک اغلب با ساز گیتار الکتریک و موسیقی کلاب با استفاده از درام-ماشین یا سینث سایزرها مرتبط شمرده می‌شود.

ریشه‌های در هم آمیخته

احتمال می‌رود که یک سبک ترانه برای بیان ریشه خود به عنوان دو سبک در هم آمیخته شده مانند راک-بلوز و جز-لاتین برچسب در یافت کند. از برخی سبک‌ها بدون نام بردن از دو سبک در هم آمیخته شده برای آن‌ها استفاده می‌شود. مثال این موضوع سبک‌ های پاپ کراس اور یا فیوژن-جز (ترکیبی از جز و موسیقی راک) است.

کارکردهای اجتماعی

موسیقی همچنین می‌تواند توسط کارکردهای اجتماعی آن دسته‌بندی شود. مثال‌های بدیهی آن عبارت اند از: موسیقی عروسی یا موسیقی سال نو

ترانه به معنی شعر و آهنگی که خواننده آن را تحت قواعد موسیقایی اجرا کرده باشد گفته می‌شود. به تعبیر دیگر هر شعری که قابلیت موسیقایی داشته باشد را می‌توان ترانه دانست. یک آهنگ ممکن است توسط یک خواننده بطور تکی خوانده شود یا به همراه گروهی از خوانندگان به‌طور دو نفره، سه نفره یا بیشتر که در یک هارمونی مشخصی با هم اجرا می‌کنند؛ ولی این شکل برای ارکسترهای بزرگ کلاسیک یا اپرا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. ترانه‌ غمگین که توسط بیشتر از یک نفر، در یک گروه در رنگ آمیزی‌های کلامی و در چند هارمونی خوانده می‌شود را کر می‌نامند همچنین موسیقی های بسیاری نیز بوده اند که تاثیرات زیادی را داشتند آهنگ های کودکان , آهنگ های ایرانی , آهنگ های شمالی , آهنگ های دل شکستن , ترانه های عاشقانه , ترانه شاد , ترانه زیبا , ترانه کودکانه , ترانه قدیمی , موزیک جدید , موزیک عالی , موزیک قشنگ , موزیک شاد , موزیک غمگین , آهنگ تولد , آهنگ شاد , موزیک تکنو , موزیک ترنس , موزیک ,

دوران معاصر

در دوران معاصر، قافیه‌دار بودن و سازگار بودن شعر با عروض دیگر از پیش‌شرط‌های ترانه بودن یک شعر نیست.[۲]

درون‌مایهٔ ترانه‌ ها معمولاً توده‌ای و عامیانه و احساسی است. فراق، غربت، عشق و محبت، دشمنی، دادخواهی، مبارزه با ظلم و ستم، آموزش و … از موضوعات اصلی ترانه‌ ها هستند

در ابتدای دورهٔ معاصر اکثر ترانه‌ های فارسی تغزل به سبک عراقی بوده و به پیروی از بزرگان این سبک مانند حافظ و سعدی سروده شده‌است. از آن‌جا که تنها سبک موجود آن روزگار موسیقی ردیفی و دستگاهی بود، تا سال‌ها در زبان و قالب ترانه تغییر جدی پدید نیامد.[۲]

در سال‌های آغازین دههٔ پنجاه، با آغاز موج نوی ترانه یا همان ترانه نوین و تولد موسیقی پاپ در ایران، زبان به فراخور موسیقی دچار شکستگی شد و به واقع به زبان گفتاری مردم کوچه و بازار نزدیک شد. ترانه از آن پس از تعاریف قالب‌های کلاسیک بیرون آمد و در حقیقت تعریف آن دیگرگون شد. از آن تاریخ تا امروز تغییر بنیادین به مثابهٔ آنچه در دههٔ ۵۰ اتفاق افتاد، در ترانه رخ نداده‌است؛ ولی شاهد فراز و نشیب‌های بسیاری به فراخور تغییرات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، در آن بوده‌ایم.

 

+ نوشته شده در سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ساعت ۲۳:۱۹ توسط علیرضا حسینی دسته : نظر(0)

اثر طرطبه و مقلاص در محبت از نظر اسلامی

+ نوشته شده در سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ساعت ۱۴:۴۷ توسط علیرضا حسینی دسته : نظر(0)

دانلود ترانه های افغانی جدید

دانلود ترانه افغانی جدید با لینک مستقیم

آهنگ های ویژه افغانی مخصوص افغان دوستان

ترانه افغانی برای کسانی که این سبک آهنگ هارا گوش میدهند

شما رو دعوت میکنم از پست ترانه های افغانی دیدن کنید



و اما حالا میپردازیم به همسر ایده آل برای مردان افغانی

زن آینده مرد های افغانی باید چه ویژگی داشته باشد ؟؟؟

در پایین همین متن متوجه خواهید شد ..!

برای بسیاری از جوانان در افغانستان انتخاب همسر اهمیت ویژه‌ای دارد. این جوانان ویژگی‌های از دختران را می پسندند که شاید تا ده‌سال قبل در جامعه به آن‌ها توجه‌ی زیادی نمی‌شد. اما اکنون با توجه به تغییرات اجتماعی به وجودآمده در معیارهای انتخاب همسر نیز تحولات جدی به میان آمده است. خبرنامه در گفت‌وگو با شمار زیادی از جوانان این موارد را در انتخاب همسر برای پسران مهم یافته است.

پاک‌دامنی

مردان، زنان پاک‌دامن، باحیا و نجیب را دوست دارند. برای بسیاری از جوانان افغان این مورد غیر قابل چشم‌پوشی است. اصطلاح پاک‌دامنی را جوانان افغان به عدم ارتباط با مردان و پسران دیگر نسبت می‌دهند و زن نجیب از دید پسران، زنی است که خصوصیات اخلاقی‌اش از پایداری برخوردار باشد و از ۱۰۰ نفر که در این مورد پرسیده شده، تنها دو نفر گفته که گذشته‌ی همسر شان برای شان مهم نیست به شرطی که آن گذشته زندگی فعلی و آینده‌ی شان را تحت تاثیر قرار ندهد و در آن رابطه پای فرد سومی مطرح نباشد.

سادگی و صداقت

برای بسیاری از مردان افغان ساده و صادق‌بودنِ زن جزء از موارد غیر قابل انکار است. آنان دوست دارند زن شان به تمام معنا مطابق عرف معمول جامعه باشد و در نوع پوشش، گفتار و رفتارش با ظرافت و دقت بوده و در همه موارد با او صادق باشد.

زیبایی

مردان افغان که به خبرنامه پاسخ گفته اند، اکثرا تاکید کرده اند که دوست دارند زنان زیبا و آراسته داشته باشند؛ زنانی که دست کم از خود شان زیباتر باشد و این زیبایی باید بی‌آرایش باشد.

برای بسیاری از جوانان اکنون قد دختر مورد نظر مهم نیست اما تناسب اندام اهمیت زیاد دارد. آنان تاکید کرده اند که دوست دارند همسر شان از هر جهت آدم متوسط باشد.

عدم وابستگی

بسیاری از جوانان افغان تاکید می‌کنند که دوست دارند زنان شان متکی و وابسته نباشند. در عین حال نباید به خاطر زیبایی خود مورد توجه بمانند. بل‌که به نظر آن‌ها دختر دوست داشتنی‌تر است که در زمان مشکلات مرد خود پشت او بی‌استد. امری دیگری که پسران گفته اند این است که دوست ندارند زنان شان زورگو باشد و در مقابل خانواده‌ی آن‌ها بی‌استند.

حامی

بسیاری از پسران افغان دوست دارندکه زن منطقی و با حساب‌وکتاب داشته باشند. در عین حال از مرد خود در سراسر زندگی حمایت نمایند و در موقعیت‌های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

قانع

بسیاری از مرد‌ها دوست دارند، بعد از ازدواج‌‌ همان طوری که پیش از این بوده‌اند بمانند. آن‌ها همسری می‌خواهند که با وجود معایب یا خلق و خوی خاص شان آنان را بپذیرند و عاشق شان بمانند. این ویژگی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که در ذهن مرد‌ها می‌گذرد. مرد‌ها دوست دارند با زنی زندگی کنند که به همین وضع موجود شان قانع باشد.

جاه طلبی

بیشتر مردهای افغان، به دنبال همسری می‌گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر داشته باشد. این مورد می‌تواند شامل یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند شود. بسیاری از مردهای امروزی، زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره، کار و فعالیت‌های اجتماعی‌اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن‌ها ثابت می‌کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. جاه‌طلبی هم برای مردان دلیل دوست داشتن یک زن است؛ زنی که برای رسید

ن به اهدافش تلاش می‌کند و به سادگی عقب نشینی نمی‌کند و اعتماد به نفس دارد، خواستنی‌تر است.

+ نوشته شده در دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۰۰:۴۱ توسط علیرضا حسینی دسته : نظر(1)

دانلود آهنگ های شاد کردی

دانلود آهنگ های شاد کردی

آهنگ های کردی شاد کاملا مناسب مراسم جشن و عروسی

شامل ریمیکس آهنگ های کردی + 10 ترانه شاد کردی

شادترین و زیبا ترین و پرطرفدارترین و قشنگترین موسیقی کردی
دانلود مجموعه رایگان آهنگ های کردی

شما علاقمندان به ترانه های کردی برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

آهنگ های کردی


زبان کردی گویشهای گوناگونی دارد که با یکدیگر تفاوت دارند. اما این بدان معنا نیست که به این ترتیب (با داشتن گویشهای مختلف) از زبانهای دیگر دنیا، جدا مانده است. کسانی که با زبان و دانش زبان شناسی سر و کار دارند، به خوبی آگاهند، که حتا پیشرفته ترین زبانهای دنیا دارای گویشهای متنوع هستند.

نزدیکترین زبان به کُردی، فارسی است. آیا این زبان فاقد گویش است؟ دکتر معین در دیباچه ای که بر برهان قاطع نوشته، بیش از پنجاه گویش را برشمرده است.۲ زبان انگلیسی‌ای که در لندن، ولز و اسکاتلند با آن تکلم می‌کنند تابدآن حد با یکدیگر تفاوت دارند، که می‌تواند کسانی را که در آن جا انگلیسی آموخته‌ای، سردرگم کند.

اگر وجود گویش در زبانهای دیگر نشانه‌ای طبیعی باشد، در زبان کردی این طبیعی بودن به اوج خود می‌رسد. چرا که برخی زبانها، با وجود خدمات بیشماری که به خود و زبانهای همتای خود کرده‌اند، هم چنان دارای گویشهای متنوعند. دیگر چگونه می‌توان انتظار داشت که زبان کُردی با این همه تنگنا، وضعی بهتر از آن چه اکنون دارد، داشته باشد. وجود گویش در زبان معلول عواملی است که شاید برخی با کوشش افراد برطرف شوند، اما به باور من برخی از این عوامل چنین نیست، که در شرایط کنونی و یا در آینده‌ی نزدیک، بتوان ازقید آنها رها شد. فراتر از این می‌توانم ادعا کنم که نه تنها زبان کُردی، بلکه پیشرفته ترین زبان زنده‌ی روی زمین نیز توان آن که خود را از قید گوناگونی گویشها رهاسازد، ندارد. من اگر شاهد آن نبودم که برخی از محققان کرد، از گویشهای زبانمان همچون مصیبتی بزرگ و نقصی غیر قابل رفع یاد می کنند؛ اینگونه اظهار نظر نمی‌کردم. از میان برداشتن گویش های مختلف زبانمان؛ کاری نیست که چون ضرورتی ملی فراروی اندیشمندان و پژوهشگران خود قرار دهیم؛ بلکه آنچه همانند یک ضرورت، آن هم ضرورتی بزرگ و رسالتی خطیر خود را نشان می‌دهد؛ ایجاد یک زبان نوشتاری واحد است که، هم چنان که پیش از این نیز در جای دیگری از این پیش گفتار به آن اشاره کردم؛ از آغاز سده‌ی بیستم تاکنون گامهای بزرگی در این راه برداشته شده است. موسسات مختلفی برای زبان کُردی تاسیس شده است که خدمات شایانی از آنها انتظار می‌رود تا در برابر این وظیفه‌ی ملی به انجام رسانند

گفتیم که زبان کردی گویشهای مختلفی دارد وپیدایش گویشهای گوناگون هم عللی دارد که پرداختن به آنها در حوصله‌ی این مقاله نیست. تنها یک علت هست که به زعم من تاثیر شگرفی بر پیدایش این گویشها دارد و ممکن است که اصلا درمورد زبانهای دیگر صدق نکند، یا منشا تاثیر قابل توجهی نبوده باشد، و بدین جهت تنها از همین علت سخن می گویم. لیکن فعلا اجازه دهید پیش از این ببینیم گویشهای زبان کُردی کدامند. چرا که بعداً سراغ علل پیدایش آن ها خواهیم رفت. در مورد زبان کُردی دیدگاههای گوناگونی ارائه شده است و هر کس به شیوه‌ای با آن مواجه شده است، اما از دیدگاه من بخش عمده‌ی آن چه تاکنون در باره‌ی گویشهای زبان کُردی ارائه شده، به نحوی متاثر از اراء و اندیشه های شرق شناسان فرنگی بوده است، و آن چه از همه‌ی این بررسیها و تلاشها‌ی بی وقفه‌ی اندیشمندان به دست می‌آید، آن است که؛ پژوهشی همه جانبه در مورد همه‌ی گویشهای زبان کُردی نیاز است، که تاکنون انجام نگرفته است. چرا که اکثر این پژوهشگران در خارج زیسته‌اند، و با وجود تلاشهای فراوان؛ با روح زبان و لحن و آهنگ واقعی گفتگوی صحیح آشنا نبوده، و آن را به خوبی درنیافته‌اند. هم چنین برای پژوهش در مورد یک گویش؛ به اندکی گوش دادن و دقت درآن گویش بسنده کرده و جنبه های دیگر آن را نادیده می‌انگاشته‌اند. بنابراین آن چه در مورد هر گویش به ذهنشان می رسیده، تنها می‌توانسته یک جنبه از جنبه‌های آن را بازگو کند. به همین دلیل اغلب کارهایشان ناتمام می‌مانده و برخی اوقات محققان را گمراه و گاهی نیز مخاطب را سردرگم می‌ساخته‌اند. با این همه انکار نمی‌توان کرد که شیوه‌ی پژوهش و روش کار آنان بسیار پسندیده و با ارزش بوده است، و اگر اهل همان زبان، راه و شیوه‌ی آنان را در پیش می‌گرفتند، نتایج به دست آمده هزار چندان می بود.۳

نظر دکتر مکری در این مورد کاملا صائب است که؛ اگر دانش پژوهان کُرد به شیوه‌ی فرهنگ شناسان پا به میدان نهند و درباره‌ی گویشهای زبان کُردی ویا هر موضوع دیگری به تحقیق پردازند. به شرط آن که خود را از تاثیر فکر و اندیشه‌ی فرنگیان برحذر دارند و به تحقیقاتی میدانی دست زنند، به چنان نتایجی دست خواهند یافت که بسیار ارزشمندتر از نتایجی خواهد بود که دانشمندان فرنگی به دست آورده اند . اگر برای دوری جستن از اطناب نبود، در باره‌ی نکاتی سخن می‌گفتم که ممکن است هریک از آگاه‌ترین شرق شناسانرا، چنان به خطا برد که بدون هیچ نظر بدی به نتیجه‌ای غلط دست یابد.

اینک ببینیم گویشهای زبان کُردی کدامند. اگر به حوزه‌ی گشترش و قلمرو زبان کُردی دقت کنیم، از نظر شیوه‌ی گفتگو و سخن گفتن به سه منطقه‌ی جداگانه برخواهیم خورد.

1. از کرانه ی دریاچه‌ی ارومیه ودقیقا از حد فاصل مناطق "دیزه دولی" و "سیندوس" خط بریده‌ای را آغاز و پس از عبور از پشت "اشنویه" آن را به شمال "رواندز" متصل می‌کنیم، و پس از آن به سمت مغرب، تا رسیدن به "اکیری" ، "دهوک" ، "زاخو" و "شینگار" وعبور از حد واسط "قمیشلی" و"هسکه" امتداد می‌دهیم، و پس از گذشتن از جنوب"دربازیه " مستقیما به "آفرین" و "کوه کورمانجا" وصل می‌کنیم.

2. همچنین با خط بریده‌ای از ناحیه‌ی غرب "همدان" آغاز و پس از گذشتن از ناحیه‌ی شمال "کرمانشاه" آن را تا کرانه‌ی دجله امتداد می‌دهیم .

این دو خط بریده همه‌ی مناطقی را که در آنها به زبان کُردی تکلم می‌شود به سه بخش تقسیم می‌کند که در هر بخش آن یکی از گویشهای زبان کُردی مسلط است.

1. گویش شمالی (بالایی): در شمال خط یکم واقع واین زیر گویشها را در بر می‌گیرد؛ هرکی، شکاک، جلالی (بایزیدی )، هکاری، بوتی، جزیری، افرینی، دمبلی، بادینی.

2. گویش میانی: در جنوب خط اول و شمال خط دوم واقع و با خطی پررنگ مشخص می‌شود که به آن سورانی می‌گویند. اما در حقیقت سورانی زیر گویشی از گویش میانی است. دراین ناحیه این زیر گویش ها وجود دارند؛ مکریانی، سورانی، سلیمانی، جافی، سنندجی، گروسی ، و...

3. گویش جنوبی (پایینی): درجنوب خط دوم گویش جنوبی (پایینی ) گویش مسلط است که این زیر گویشها را دربر می گیرد؛ کرمانشاهی، کلهری، کلیایی، پیروندی، لَکی، لُری کوچک (فیلی و یا پهلی ).

4. گورانی (اورامی ) و زازایی (دیمیلی): در حوزه‌ی گسترش گویشهای شمالی و میانی زبان کُردی، دومنطقه‌ی دوردست تحت نفوذ زبان کُردی وجود دارد که با وجود دوری از یکدیگر، به آسانی می‌توان تشخیص داد که گویشهای آنها از اساس یکی هستند. این دو گویش یکی زازایی (که دیمیلی هم گفته می شود) و پیش از محدوده‌ی شمال و گورانی است. و دیگری گورانی و در منطقه‌ی میانی است. گورانی بیشتر به نام اورامی شناخته شده است. چرا که بزرگترین حوزه‌ی گسترش آن منطقه‌ی اورامان است. علاوه براین در "ریژاو " و "کنوله"۴ و در میان قبایل "باجلان" و "زنگنه" و "شبک " هم با آن تکلم می‌شود. زازا هم در" پالو"، " کور " و - "چبخچور " در "بیروه" - گسترش یافته است .

لُری در بخش پایینی حوزه ی زبان کُردی قرار می گیرد. در باره‌ی این زیر گویش اراء مختلفی ارائه شده است. شرف الدین خان بدلیسی، در شرف نامه‌ی خود آن را یکی از چهار گویش بزرگ زبان مردمان کرد معرفی کرده است. برخی از پژوهشگران وشرق شناسان فرنگی و ایرانی آن را گویشی از گویشهای زبان فارسی می‌دانند. دکتر "کمال فواد" نظر دیگری دارد و می‌گوید؛ ازحیث دستور زبان، لُری زبان خاص منطقه‌ی جنوب غربی ایران قلمداد می‌شود، امٌا فارسی نیست بلکه زبانی مستقل است. بخش اول آن بختیاری از حیث زبان کُردی نیست و از حیث نژادی نیز خود را کُرد نمی‌دانند. اما بخش دوم آنها، خصوصا در عراق به خاطر برخی دلایل تاریخی و سیاسی واجتماعی از حیث نژادی خود را از کُردها جدا نمی‌دانند و از حیث زبان نیز در نتیجه‌ی آمیختگی با کُردها بسیاری اداب کُردهای شرقی را اخذ کرده اند.۵

این موضوع - که لُری، کُردی است یا خیر - مو ضوعی است نیازمند بررسی علمی و بدور از احساسات و تعصبات نژادی و بدور از تاثیر و شهرت فلان شرق شناس فرنگی یا دانشمند غیر فرنگی. پژوهشی که کُردمابی کورکورانه باعث خلط مبحث درآن نشود و با تشابه چند واژه کُردی و لُری، لُری را کُردی نکند. و نیز آن چنان تحقیقی که، آنچه را که تنها به خاطر تشابه درچند واژه یا شیوه بکار گیری آنها با زبان فارسی، این شبهه را _ که فلان شرق شناس و زبان شناس چنین گفت _ القا می کند؛ به نظری قطعی و مسلم بدل نکند، که امکان تجدید نظر در آن نباشد و به یکباره لُری را از کُردی جداسازد. کوتاه سخن آن که؛ بررسی این موضوع نیازمند پژوهشی میدانی است.
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۰۱:۰۹ توسط علیرضا حسینی دسته : نظر(0)

دانلود گلچین ریمیکس های شاد

گلچینی از بهترین ریمیکس های شاد

مجموعه رایگان ویژه 9 ریمیکس شاد مخصوص ماشین و عروسی

... از گوش دادن به ریمیکس های شاد لذت ببرند ...

برای دانلود بر روی ریمیکس شاد کلیک کنید

 

 

همانطور که از اسم آن پیداست به دوباره میکس شدن یک آهنگ، ریمیکسگفته می شود. ریمیکس یعنی چیدمان دوباره موزیک مورد نظر در محور افقی؛ امروزه هنر ریمیکس یکی از بزرگترین تحولات دنیای موسیقی بخصوص در غرب و بخصوص در سبک  الکترونیک یا همان EDM و انواع زیرشاخه های آن است؛ ایجاد تنوع در سبک ها توسط ریمیکسرها و سرمایه گزاری روی پکیج های ریمیکس و مسابقات آنلاین ریمیکس، یکی از شیوه های مدرنِ درآمدزا برای لیبیل های درجه یک جهانی است. در تمامی کشورها موزیسین و یا هر شخص تولید کننده موسیقی می تواند ایده ای نو و دیدگاهی متفاوت بر روی یک اثر هنری داشته باشد. لزوما ریمیکس در سبک الکترونیک ساخته نمی شود، بلکه هر سبکی می تواند ریمیکس خاص خود را داشته باشد و هیچ محدودیتی در ساخت و زمان آن وجود ندارد. ریمیکسر پس از شنیدن آهنگ برای بار اول سلیقه اش را با ملودی و المان های مختلف موزیک تطبیق می دهد ... سپس با اعمال ایده های مختلف در تنظیم جدید، آهنگ را از دوباره و با سلیقه خودش می سازد. ریمیکس ها می توانند الکترونیک باشند یا آکوستیک، و می توانند ساز هم داشته باشند که این بستگی به سلیقه و خلاقیت ریمیکسر مورد نظر دارد. مهمترین نکته در ساخت یک ریمیکس که کسی به آن توجه نمی کند این است که حس موسیقی نباید تغییر کند یا اگر تغییر می کند باید متناسب یا بهتر از اثر قبلی باشد. گاها آکوردهای تغییر یافته ی موزیک های ریمیکس شده غلط یا نا مطلوب هستند. معمولا ریمیکس ها باعث می شوند مدتی موزیک اصلی دیگر شنیده نشود یا به فراموشی سپرده شود و همچنین ریمیکس ها دارای سبک خاصی نیز نمیباشد و میتواند شامل آهنگ های شاد , غمگین , عاشقانه و ... نیز باشد ! البته همین اتفاق هم ممکن است بعد از مدتی برای خود ریمیکس بیافتد. در هنگام ساخت ریمیکس باید دقت کنید که آن مطابق با سبک های روز دنیا باشد اگر هم نبود، می بایست موازی با موسیقی مدرن باشد. پرفروش ترین آلبوم ریمیکس تاریخ، آلبومخون روی زمین رقص از مایکل جکسون هنرمند و موسیقی دان اهل آمریکاست !!!

گلچینی از بهترین ریمیکس های شاد مجموعه رایگان ویژه 9 ریمیکس شاد مخصوص ماشین و عروسی ریمیکس هایی فوق العاده برای شادی شما همراهان گرامی ... از گوش دادن به ریمیکس های شاد لذت ببرند ... برای دانلود بر روی ریمیکس شاد کلیک کنید [ریمیکس شاد] ریمیکس چیست ؟ همانطور که از اسم آن پیداست به دوباره میکس شدن یک آهنگ، ریمیکس گفته می شود. ریمیکس یعنی چیدمان دوباره موزیک مورد نظر در محور افقی؛ امروزه هنر ریمیکس یکی از بزرگترین تحولات دنیای موسیقی بخصوص در غرب و بخصوص در سبک الکترونیک یا همان EDM و انواع زیرشاخه های آن است؛ ایجاد تنوع در سبک ها توسط ریمیکسرها و سرمایه گزاری روی پکیج های ریمیکس و مسابقات آنلاین ریمیکس، یکی از شیوه های مدرنِ درآمدزا برای لیبیل های درجه یک جهانی است. در تمامی کشورها موزیسین و یا هر شخص تولید کننده موسیقی می تواند ایده ای نو و دیدگاهی متفاوت بر روی یک اثر هنری داشته باشد. لزوما ریمیکس در سبک الکترونیک ساخته نمی شود، بلکه هر سبکی می تواند ریمیکس خاص خود را داشته باشد و هیچ محدودیتی در ساخت و زمان آن وجود ندارد. ریمیکسر (کسی که ریمیکس را تنظیم می کند) پس از شنیدن آهنگ برای بار اول سلیقه اش را با ملودی و المان های مختلف موزیک تطبیق می دهد ... سپس با اعمال ایده های مختلف در تنظیم جدید، آهنگ را از دوباره و با سلیقه خودش می سازد. ریمیکس ها می توانند الکترونیک باشند یا آکوستیک، و می توانند ساز هم داشته باشند که این بستگی به سلیقه و خلاقیت ریمیکسر مورد نظر دارد. مهمترین نکته در ساخت یک ریمیکس که کسی به آن توجه نمی کند این است که حس موسیقی نباید تغییر کند یا اگر تغییر می کند باید متناسب یا بهتر از اثر قبلی باشد. گاها آکوردهای تغییر یافته ی موزیک های ریمیکس شده غلط یا نا مطلوب هستند. معمولا ریمیکس ها باعث می شوند مدتی موزیک اصلی دیگر شنیده نشود یا به فراموشی سپرده شود و همچنین ریمیکس ها دارای سبک خاصی نیز نمیباشد و میتواند شامل آهنگ های شاد , غمگین , عاشقانه و ... نیز باشد ! البته همین اتفاق هم ممکن است بعد از مدتی برای خود ریمیکس بیافتد. در هنگام ساخت ریمیکس باید دقت کنید که آن مطابق با سبک های روز دنیا باشد اگر هم نبود، می بایست موازی با موسیقی مدرن باشد. پرفروش ترین آلبوم ریمیکس تاریخ، آلبوم خون روی زمین رقص از مایکل جکسون هنرمند و موسیقی دان اهل آمریکاست !!!
گلچینی از بهترین ریمیکس های شاد مجموعه رایگان ویژه 9 ریمیکس شاد مخصوص ماشین و عروسی ریمیکس هایی فوق العاده برای شادی شما همراهان گرامی ... از گوش دادن به ریمیکس های شاد لذت ببرند ... برای دانلود بر روی ریمیکس شاد کلیک کنید [ریمیکس شاد] ریمیکس چیست ؟ همانطور که از اسم آن پیداست به دوباره میکس شدن یک آهنگ، ریمیکس گفته می شود. ریمیکس یعنی چیدمان دوباره موزیک مورد نظر در محور افقی؛ امروزه هنر ریمیکس یکی از بزرگترین تحولات دنیای موسیقی بخصوص در غرب و بخصوص در سبک الکترونیک یا همان EDM و انواع زیرشاخه های آن است؛ ایجاد تنوع در سبک ها توسط ریمیکسرها و سرمایه گزاری روی پکیج های ریمیکس و مسابقات آنلاین ریمیکس، یکی از شیوه های مدرنِ درآمدزا برای لیبیل های درجه یک جهانی است. در تمامی کشورها موزیسین و یا هر شخص تولید کننده موسیقی می تواند ایده ای نو و دیدگاهی متفاوت بر روی یک اثر هنری داشته باشد. لزوما ریمیکس در سبک الکترونیک ساخته نمی شود، بلکه هر سبکی می تواند ریمیکس خاص خود را داشته باشد و هیچ محدودیتی در ساخت و زمان آن وجود ندارد. ریمیکسر (کسی که ریمیکس را تنظیم می کند) پس از شنیدن آهنگ برای بار اول سلیقه اش را با ملودی و المان های مختلف موزیک تطبیق می دهد ... سپس با اعمال ایده های مختلف در تنظیم جدید، آهنگ را از دوباره و با سلیقه خودش می سازد. ریمیکس ها می توانند الکترونیک باشند یا آکوستیک، و می توانند ساز هم داشته باشند که این بستگی به سلیقه و خلاقیت ریمیکسر مورد نظر دارد. مهمترین نکته در ساخت یک ریمیکس که کسی به آن توجه نمی کند این است که حس موسیقی نباید تغییر کند یا اگر تغییر می کند باید متناسب یا بهتر از اثر قبلی باشد. گاها آکوردهای تغییر یافته ی موزیک های ریمیکس شده غلط یا نا مطلوب هستند. معمولا ریمیکس ها باعث می شوند مدتی موزیک اصلی دیگر شنیده نشود یا به فراموشی سپرده شود و همچنین ریمیکس ها دارای سبک خاصی نیز نمیباشد و میتواند شامل آهنگ های شاد , غمگین , عاشقانه و ... نیز باشد ! البته همین اتفاق هم ممکن است بعد از مدتی برای خود ریمیکس بیافتد. در هنگام ساخت ریمیکس باید دقت کنید که آن مطابق با سبک های روز دنیا باشد اگر هم نبود، می بایست موازی با موسیقی مدرن باشد. پرفروش ترین آلبوم ریمیکس تاریخ، آلبوم خون روی زمین رقص از مایکل جکسون هنرمند و موسیقی دان اهل آمریکاست !!!
گلچینی از بهترین ریمیکس های شاد مجموعه رایگان ویژه 9 ریمیکس شاد مخصوص ماشین و عروسی ریمیکس هایی فوق العاده برای شادی شما همراهان گرامی ... از گوش دادن به ریمیکس های شاد لذت ببرند ... برای دانلود بر روی ریمیکس شاد کلیک کنید [ریمیکس شاد] ریمیکس چیست ؟ همانطور که از اسم آن پیداست به دوباره میکس شدن یک آهنگ، ریمیکس گفته می شود. ریمیکس یعنی چیدمان دوباره موزیک مورد نظر در محور افقی؛ امروزه هنر ریمیکس یکی از بزرگترین تحولات دنیای موسیقی بخصوص در غرب و بخصوص در سبک الکترونیک یا همان EDM و انواع زیرشاخه های آن است؛ ایجاد تنوع در سبک ها توسط ریمیکسرها و سرمایه گزاری روی پکیج های ریمیکس و مسابقات آنلاین ریمیکس، یکی از شیوه های مدرنِ درآمدزا برای لیبیل های درجه یک جهانی است. در تمامی کشورها موزیسین و یا هر شخص تولید کننده موسیقی می تواند ایده ای نو و دیدگاهی متفاوت بر روی یک اثر هنری داشته باشد. لزوما ریمیکس در سبک الکترونیک ساخته نمی شود، بلکه هر سبکی می تواند ریمیکس خاص خود را داشته باشد و هیچ محدودیتی در ساخت و زمان آن وجود ندارد. ریمیکسر (کسی که ریمیکس را تنظیم می کند) پس از شنیدن آهنگ برای بار اول سلیقه اش را با ملودی و المان های مختلف موزیک تطبیق می دهد ... سپس با اعمال ایده های مختلف در تنظیم جدید، آهنگ را از دوباره و با سلیقه خودش می سازد. ریمیکس ها می توانند الکترونیک باشند یا آکوستیک، و می توانند ساز هم داشته باشند که این بستگی به سلیقه و خلاقیت ریمیکسر مورد نظر دارد. مهمترین نکته در ساخت یک ریمیکس که کسی به آن توجه نمی کند این است که حس موسیقی نباید تغییر کند یا اگر تغییر می کند باید متناسب یا بهتر از اثر قبلی باشد. گاها آکوردهای تغییر یافته ی موزیک های ریمیکس شده غلط یا نا مطلوب هستند. معمولا ریمیکس ها باعث می شوند مدتی موزیک اصلی دیگر شنیده نشود یا به فراموشی سپرده شود و همچنین ریمیکس ها دارای سبک خاصی نیز نمیباشد و میتواند شامل آهنگ های شاد , غمگین , عاشقانه و ... نیز باشد ! البته همین اتفاق هم ممکن است بعد از مدتی برای خود ریمیکس بیافتد. در هنگام ساخت ریمیکس باید دقت کنید که آن مطابق با سبک های روز دنیا باشد اگر هم نبود، می بایست موازی با موسیقی مدرن باشد. پرفروش ترین آلبوم ریمیکس تاریخ، آلبوم خون روی زمین رقص از مایکل جکسون هنرمند و موسیقی دان اهل آمریکاست !!!
+ نوشته شده در شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت ۰۰:۱۵ توسط علیرضا حسینی دسته : نظر(0)